WanderingWendaline
Farmer
Slimeglasses has been banned for evading taxes by living in the mines
:clOver: has been banned for not building me a house in the mines so I can evade taxes too.Slimeglasses has been banned for evading taxes by living in the mines
Banana has been banned for not asking me so I can get my golems to build one for her. I’d do it myself but… *shrugs nonexistent shoulders and arms*:clOver: has been banned for not building me a house in the mines so I can evade taxes too.
Is it too late to ask now?Banana has been banned for not asking me so I can get my golems to build one for her. I’d do it myself but… *shrugs nonexistent shoulders and arms*
Suspicious has been banned for being suspiciously suspicious...Is it too late to ask now?
keyboard solo remake has been banned for not explaining why I associate it with bananas

the banana association has been banned for being unexplainable and for finding me suspiciousSuspicious has been banned for being suspiciously suspicious...
And for not explaining the banana association herself
Nonak has been banned for not capitalizing the first word of the sentence.the banana association has been banned for being unexplainable and for finding me suspicious
rockingroe has been bnned for trying to be the gremmer policeNonak has been banned for not capitalizing the first word of the sentence.
Gremmer Criminal has been banned and charged with the crime of bad gremmer.rockingroe has been bnned for trying to be the gremmer police
another gremmer criminal have ben banned for copeing meGremmer Criminal has been banned and charged with the crime of bad gremmer.
Gremposter has been banned for grempersonating the Gremmer police (me).another gremmer criminal have ben banned for copeing me
fake gremposter who is also fake grempolice has been banned for too much fakenessGremposter has been banned for grempersonating the Gremmer police (me).
Fake composter has been banned because I need a real composter.fake gremposter who is also fake grempolice has been banned for too much fakeness
RockingRoe has been banned for not cursing me to become a real composterFake composter has been banned because I need a real composter.
A Real Composter has been banned for not composting enough.RockingRoe has been banned for not cursing me to become a real composter
SomePersonThatNeedsMe has been banned for having standards for what is enough composting and not explaining them.A Real Composter has been banned for not composting enough.
A Real Composter has been banned for not composting an equivalent of thirty five points.SomePersonThatNeedsMe has been banned for having standards for what is enough composting and not explaining them.
TheThirtyFifthPoint has been banned for running away and not letting me compost it.A Real Composter has been banned for not composting an equivalent of thirty five points.
A Real Composter has been banned for making my name four words long.TheThirtyFifthPoint has been banned for running away and not letting me compost it.
TheThirtySixthPointPlaceholder has been banned for being useless and for having a five word long name.A Real Composter has been banned for making my name four words long.