Caviar
Local Legend
Nonak has been banned for the fact that proof is indeed a weird wordCaviar has been banned for not expressing agreement that proof is a weird word
Nonak has been banned for the fact that proof is indeed a weird wordCaviar has been banned for not expressing agreement that proof is a weird word
Yay!Nonak has been banned for the fact that proof is indeed a weird word
Nonak has been banned for saying Yay!Yay!
Caviar has been banned for using the weird word again!
Caviar has been banned for saying the word that they banned someone for sayingNonak has been banned for saying Yay!
Contented-Slime has been banned for looking at my profileCaviar has been banned for saying the word that they banned someone for saying
Nonak has been banned for looking at my profile!Contented-Slime has been banned for looking at my profile
Contented-Slime has been banned for being a contented duck.Nonak has been banned for looking at my profile!
Contented-Slime has been banned for being unoriginalNonak has been banned for looking at my profile!
Caviar has been banned for being fast like I cursed them toContented-Slime has been banned for being a contented duck.
Contented-Slime has been banned for being a contented duck.
Both Caviar and Nonak have been banned for banning me at the same timeContented-Slime has been banned for being unoriginal
Contented-Duck has been banned for banning meBoth Caviar and Nonak have been banned for banning me at the same time
Caviar has been banned for banning the slime in a duck mold for playing the gameContented-Duck has been banned for banning me
@RegularRoe has been banned for not changing the name of me in my quote to contented duck, but still referring to me as contented duckContented-Duck has been banned for banning me
Contented-Duck has been banned for giving me ideas@RegularRoe has been banned for not changing the name of me in my quote to contented duck, but still referring to me as contented duck
Caviar has been banned for stealing my ideasContented-Duck has been banned for giving me ideas
Purple thingy has been banned for not giving me a different nameContented-Duck has been banned for giving me ideas
Contented-Duck has been banned for not calling me RegularRoeCaviar has been banned for stealing my ideas
- has been banned for dissapearing :(Caviar has been banned for stealing my ideas
Ok I'm suddenly dissapearing
Not banned cause fairEveryone has been banned for posting things in weird orders.