Caviar
Local Legend
Nonak has been banned for not banning me because she banned me for not banning her a while backNot banned cause fair
Nonak has been banned for not banning me because she banned me for not banning her a while backNot banned cause fair
Caviar has been banned for saying that was a while back when it feels like it was very recentlyNonak has been banned for not banning me because she banned me for not banning her a while back
Nonak has been banned for not banning herself like I cursed her to do.Caviar has been banned for saying that was a while back when it feels like it was very recently
Caviar has been banned for lying because I did ban myself in the same reply I cursed myself in.Nonak has been banned for not banning herself like I cursed her to do.
Nonak has been banned for being more observant than meCaviar has been banned for lying because I did ban myself in the same reply I cursed myself in.
Caviar has been banned because I wasn't observant I just remember typing that outNonak has been banned for being more observant than me
Nonak has been banned for having a better memory than meCaviar has been banned because I wasn't observant I just remember typing that out
Caviar has been banned for calling remembering something for 2 minutes good memoryNonak has been banned for having a better memory than me
Nonak has been banned for giving me an eyepatchCaviar has been banned for calling remembering something for 2 minutes good memory
Caviar has been banned for being against eyepatchesNonak has been banned for giving me an eyepatch
Nonak has been banned for assuming that I'm against eyepatches. I'm not I just needed something to ban you for.Caviar has been banned for being against eyepatches
Caviar has been banned for not finding something better to ban me for than the reason that made them look hostile towards eyepatchesNonak has been banned for assuming that I'm against eyepatches. I'm not I just needed something to ban you for.
Nonak has been banned for being member number 94440Caviar has been banned for not finding something better to ban me for than the reason that made them look hostile towards eyepatches
EliteDangerGamer has been banned for knowing how to find someone's member number.Nonak has been banned for being member number 94440
EDG has been banned because I didn't get the notification about him quoting my reply.Nonak has been banned for being member number 94440
Caviar has been banned because member numbers are obvious enough for you to not need any real knowelege to find themEliteDangerGamer has been banned for knowing how to find someone's member number.
Nonak has been banned for having a member number that is bigger than mine by at least 10000Caviar has been banned because member numbers are obvious enough for you to not need any real knowelege to find them
Caviar has beenNonak has been banned for having a member number that is bigger than mine by at least 10000
Nonak has been banned for hesitating before sacrificing me to the slime that stole Slimeglasses' glassesCaviar has beensacrificedbanned for paying attention to that. And for having a fancy way of saying they joined earlier than me
Caviar has been banned for not considering any other ways to get the glasses backNonak has been banned for hesitating before sacrificing me to the slime that stole Slimeglasses' glasses