Android I can't interact with birdie

Olá, estou com um problema com a Birdie no meu jogo. Depois de encontrar a foto do marido, ela não responde mais às interações. Isso persiste há vários dias no jogo, mesmo depois de reiniciar o jogo, dormir por uma semana e visitar outros locais.

NextXander

Moderator
Staff member
Hi, I'm having an issue with Birdie in my game. After finding her husband's photo, she no longer responds to interactions. This persists for several in-game days, even after restarting the game, sleeping for a week, and visiting other locations.
Thanks for the bug report, but please keep your messages in English to follow the forum rules.

zack123

Sodbuster
Olá, estou com um problema com a Birdie no meu jogo. Depois de encontrar a foto do marido, ela não responde mais às interações. Isso persiste há vários dias no jogo, mesmo depois de reiniciar o jogo, dormir por uma semana e visitar outros locais.
do you have a photo or the pirate's locket?
Because after birdie gives you the photo you need to give it someone else (not going to spoil) and then after some trading you get the pirate's locket which is what birdie wants.