Tidjane
Greenhorn
Hey, i got the following error when i'm entering in Olivia house with a infinite loading. I think than it may be due to a event error but i'm not sure, can somebody help me with this please ? :)
The error :
[game] An error occurred in the base update loop: System.NullReferenceException: La référence d'objet n'est pas définie à une instance d'un objet.
à StardewValley.Event.<>c__DisplayClass215_0.<changeLocation>b__0() dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Event.cs:ligne 723
à StardewValley.LocationRequest.Loaded(GameLocation location) dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Game1.cs:ligne 72
à StardewValley.Game1.onFadeToBlackComplete() dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Game1.cs:ligne 6911
à StardewValley.BellsAndWhistles.ScreenFade.UpdateFade(GameTime time) dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\BellsAndWhistles\ScreenFade.cs:ligne 46
à StardewValley.Game1.UpdateOther(GameTime time) dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Game1.cs:ligne 7090
à StardewValley.Game1._update(GameTime gameTime) dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Game1.cs:ligne 4759
à StardewValley.Game1.Update(GameTime gameTime) dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Game1.cs:ligne 3872
à StardewModdingAPI.Framework.SGame.<>c__DisplayClass40_0.<Update>b__0() dans C:\source\_Stardew\SMAPI\src\SMAPI\Framework\SGame.cs:ligne 185
à StardewModdingAPI.Framework.SCore.OnPlayerInstanceUpdating(SGame instance, GameTime gameTime, Action runUpdate) dans C:\source\_Stardew\SMAPI\src\SMAPI\Framework\SCore.cs:ligne 999
Thank you a lot !
The error :
[game] An error occurred in the base update loop: System.NullReferenceException: La référence d'objet n'est pas définie à une instance d'un objet.
à StardewValley.Event.<>c__DisplayClass215_0.<changeLocation>b__0() dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Event.cs:ligne 723
à StardewValley.LocationRequest.Loaded(GameLocation location) dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Game1.cs:ligne 72
à StardewValley.Game1.onFadeToBlackComplete() dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Game1.cs:ligne 6911
à StardewValley.BellsAndWhistles.ScreenFade.UpdateFade(GameTime time) dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\BellsAndWhistles\ScreenFade.cs:ligne 46
à StardewValley.Game1.UpdateOther(GameTime time) dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Game1.cs:ligne 7090
à StardewValley.Game1._update(GameTime gameTime) dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Game1.cs:ligne 4759
à StardewValley.Game1.Update(GameTime gameTime) dans C:\GitlabRunner\builds\Gq5qA5P4\0\ConcernedApe\stardewvalley\Farmer\Farmer\Game1.cs:ligne 3872
à StardewModdingAPI.Framework.SGame.<>c__DisplayClass40_0.<Update>b__0() dans C:\source\_Stardew\SMAPI\src\SMAPI\Framework\SGame.cs:ligne 185
à StardewModdingAPI.Framework.SCore.OnPlayerInstanceUpdating(SGame instance, GameTime gameTime, Action runUpdate) dans C:\source\_Stardew\SMAPI\src\SMAPI\Framework\SCore.cs:ligne 999
Thank you a lot !